گفت و گوی جویبار و درخت تشنه
 
درباره وبلاگ


خــــــــــــوش آمــــدید
آخرین مطالب


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 3541
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت
کد پرچم دهه فجر
ادبیات
مدرسه نمونه دولتی فرهنگ-خوزستان




                                             درخت تشنه: 

بیا تا تازه باشم تا همیشه                                           بیا تا گل دهم از برگ تا ریشه

بیا تا که بخونیم یک سرودی                                      که هیچ چیزی مثه جویبار نمی شه

بیا تا برگ و رویم تازه گردد                                     دهم اجرت یه روزی تا همیشه

بیا که گفت و گومان هست تشخیص                             بیا تا که بدونی این چی میشه

                                                  

                                                 جویبار: 

منم آیم کنارت تازه باشی                                         که هیچ چیزی مثه دوستی نمی شه

میایم تا بدانم این تشخیص                                        بود در برگ تو یا توی ریشه

 

 

                                        کاری از : هانیه جابری



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت19:12---3 دی 1392
ساکت شو من به کارایی که میکنم و شعر هایی که می سرایم علاقه دارمتازشم مگه میشه یه نفر شعری بنویسه اونوقت از شعرش خوشش نیادخوبه من بگم چه شعر زشتی نوشتم؟؟؟؟؟؟؟

soruor
ساعت23:00---19 آذر 1392
هانیه خیلی از خود راضیی

ملیکا قنواتی
ساعت20:18---5 آذر 1392
آوا شعر های خوشگلی گذاشتی اما یه اشکالی که می تونم از تو بگیرم در مصرع دوم،شعر درخت تشنه هست اونجا که نوشتی برگ تا ریشه اگه می نوشتی برگ و ریشه شعرت رو قشنگ تر می کرد
پاسخ: سلام ملیکا جان خیلی ممنون از سر زدنت و انتقادت ولی این شعر مال من نیست من بدون تغییر اینو گذاشتم شما می تونی به هانیه جان این رو بگی بازم ممنون


هانیه
ساعت23:29---29 آبان 1392
واقعا شعر زیبایی سرودم آفرین به من خیلی عالی بودملازم نیست تشویق کنید من متعلق به همه ی شما هستم.
پاسخ:بعله بعله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : Ava Bahrami